Start je sound – join de tienerband!
Start je sound – join de tienerband!
Ben jij muzikaal, hou je van Jezus en lijkt het je leuk om samen met andere tieners in een band te spelen?
In De Ark starten we met een tienerband en daar willen we jou graag voor uitnodigen!
Op zondag 14 september gaan we na de dienst eerst samen lunchen en daarna lekker muziek maken.
Het is handig als je al een beetje een instrument kunt spelen, maar veel ervaring is echt niet nodig. Samen ontdekken we deze middag of de tienerband iets voor jou is!
👉 Meer info en aanmelden kan bij Irene Heerema via 06-51730062.
Let’s go! Tot dan! 🙌